Mastercard kommunikációs kampány, Cashless Szeged

Kollégáink közreműködtek a szegedi Cashless kampány, azon belül a Mastercard kommunikációs kampány kidolgozásában és lebonyolításában. Ennek része volt a program kialakítása, a városi közösségi szolgáltatásokhoz kötődő kommunikáció megtervezése és végigvitele.
Második lépésként sor került egy ún. City Identity stratégiai kidolgozására.

GAMMA termék interaktív brosúra, Ábris Kft.

A megoldás lehetőséget ad akár távoli országokban az ügyfelek számára látványos kompozícióval pozícionálni egy banki szoftver megoldás előnyeit. Az esetenként lebonyolított roadshow jellegű kereskedelmi akciók könnyen biztosítható megoldása.

Teljeskörű marketing megoldások és kiállítás szervezés, RotaChrom Kft.

Egy start-up cég jelentős kihívása egy megfelelő marketing stratégia keretében az impresszív megjelenés kidolgozása, s ezzel párhuzamosan hatékony kereskedelmi aktivitás lebonyolítása. A cég jelentős piacnyitást hajtott végre az USA-ban. A távoli esemény szervezés igényelte a digitális és 3D megoldások alkalmazását.

Corporate Identitiy stratégia, FrontEndArt Kft.

A vállalati Brand kialakítást biztosító terv lehetőséget ad a cég számára egy középtávú marketing stratégia lebonyolítására. A láthatóság – imázs – kommunikáció komplex fejlesztése többlet üzleti értéket jelentő fejlődést tehet lehetővé.

Digitális brosúra, Diamant Kft.

A pénzügyi szolgáltató cég nemzetközi piaci terjeszkedése igényelte egy angolnyelvű brosúra megtervezését és kidolgozását (szövegezés, grafikus megoldások), valamint – a realizált ügyfél-történet alapján – a honlap többnyelvűsítését és frissítését.